Recent Posts

    פולארד / אולמרט נגד פולארד: "לא חייבים לו כלום, שיישאר בניו יורק ... : לשיטתם של המריעים לטירוף שבהפעלת ג'ונתן פולארד לריגול בשירות ישראל בפנטגון (למעשה, לא בבניין המרכזי, המחומש שבווירג'יניה, אלא בשלוחת חיל הים בסוטלנד שבמרילנד), אם בנימין נתניהו יוזמן שוב לבית הלבן לפני תום.

    פולארד / אולמרט נגד פולארד: "לא חייבים לו כלום, שיישאר בניו יורק ... : לשיטתם של המריעים לטירוף שבהפעלת ג'ונתן פולארד לריגול בשירות ישראל בפנטגון (למעשה, לא בבניין המרכזי, המחומש שבווירג'יניה, אלא בשלוחת חיל הים בסוטלנד שבמרילנד), אם בנימין נתניהו יוזמן שוב לבית הלבן לפני תום.. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: פולארד כלוא מאז נובמבר 1985; פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. ג'ונתן פולארד, המרגל שריצה 30 שנות מאסר בכלא האמריקני, מספר על האכזבה מממשלת ישראל, תחושת העלבון והתקווה שיום אחד יעלה לארץ:

    פולארד עדיין שרוי תחת מגבלות. בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת הזוג פולארד מודים לכל מי שממשיך להתפלל להחלמתה השלימה. על רקע הדיווחים על עסקה המתגבשת לשחרור פולארד מדגיש מי שהיה מפקדו באגף המודיעין של הצי האמריקני את חומרת פשעיו והנזק הרב. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5.

    פולארד על האפשרות שייכנס לפוליטיקה: "סבלתי מספיק" - כיפה
    פולארד על האפשרות שייכנס לפוליטיקה: "סבלתי מספיק" - כיפה from www.kipa.co.il
    סרוגים | אחרי שלא הצליח לקצר אפילו דקה מעונש המאסר של יונתן פולארד, ואפילו את המטוס שהביא אותו לארץ מימן חדשות, חדשות פוליטי מדיני. לשיטתם של המריעים לטירוף שבהפעלת ג'ונתן פולארד לריגול בשירות ישראל בפנטגון (למעשה, לא בבניין המרכזי, המחומש שבווירג'יניה, אלא בשלוחת חיל הים בסוטלנד שבמרילנד), אם בנימין נתניהו יוזמן שוב לבית הלבן לפני תום. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. אחרי שלא הצליח לקצר אפילו דקה. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. נולד בח' באב ה'תשיד, 7 באוגוסט 1954) הוא יהודי אמריקאי, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. אסתר נרגשת בצורה שאין לתאר, אמרו מקורבים למשפחת פולארד. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית:

    יונתן פולארד מסתובב ברחובות ניו יורק.

    העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. אחרי שלא הצליח לקצר אפילו דקה. כפי שהשופט סטפן ויליאמס כתב באחת מבקשות החנינה הכושלות של פולארד, טיפול הממשלה במקרה של פולארד הוא עיוות. צפו בריאיון הבלעדי שהעניק לשליחת החדשות בארהב‎. אסתר נרגשת בצורה שאין לתאר, אמרו מקורבים למשפחת פולארד. פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. Pollard entonces se quitó la mascarilla, se arrodilló y besó el suelo de la pista de aterrizaje. פולארד היה מושחת שמכר סודות לא רק לנו ועשה את הכל בשביל כסף לא מבין למה הפכו אותו לאיזה קדוש מעונה. מאז 1985 יושב ג'ונתן פולארד בכלא האמריקני, כשבשנים האחרונות גובר הלחץ הציבורי לשחררו. אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים.

    פולארד כלוא מאז נובמבר 1985; מאז 1985 יושב ג'ונתן פולארד בכלא האמריקני, כשבשנים האחרונות גובר הלחץ הציבורי לשחררו. סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. Pollard entonces se quitó la mascarilla, se arrodilló y besó el suelo de la pista de aterrizaje. בראיון ראשון מזה שנים הוא תוקף בחריפות את ממשלת ישראל שלא עשתה די יונתן פולארד אמר את הדברים בראיון שהעניק מהכלא האמריקני לעיתון ג'רוזלם פוסט, ישראל היא המדינה היחידה בעולם.

    פולארד יעלה לישראל? ההגבלות יסתיימו מחר | כאן
    פולארד יעלה לישראל? ההגבלות יסתיימו מחר | כאן from kanweb.blob.core.windows.net
    Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. פולארד כלוא מאז נובמבר 1985; כפי שהשופט סטפן ויליאמס כתב באחת מבקשות החנינה הכושלות של פולארד, טיפול הממשלה במקרה של פולארד הוא עיוות. על רקע הדיווחים על עסקה המתגבשת לשחרור פולארד מדגיש מי שהיה מפקדו באגף המודיעין של הצי האמריקני את חומרת פשעיו והנזק הרב. המטה לשחרור פולארד נערך להפיץ תמונה של פולארד אחרי השחרור ואולי גם סרטון וידאו שבו ישמעו את קולו. סרוגים | אחרי שלא הצליח לקצר אפילו דקה מעונש המאסר של יונתן פולארד, ואפילו את המטוס שהביא אותו לארץ מימן חדשות, חדשות פוליטי מדיני. היהודי האמריקני הורשע בהעברת מידע מודיעיני לישראל. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם.

    אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת הזוג פולארד מודים לכל מי שממשיך להתפלל להחלמתה השלימה.

    Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. לשיטתם של המריעים לטירוף שבהפעלת ג'ונתן פולארד לריגול בשירות ישראל בפנטגון (למעשה, לא בבניין המרכזי, המחומש שבווירג'יניה, אלא בשלוחת חיל הים בסוטלנד שבמרילנד), אם בנימין נתניהו יוזמן שוב לבית הלבן לפני תום. ג'ונתן פולארד, המרגל שריצה 30 שנות מאסר בכלא האמריקני, מספר על האכזבה מממשלת ישראל, תחושת העלבון והתקווה שיום אחד יעלה לארץ: התרגשתי לקבל היום את פניהם של יונתן ואסתר פולארד עם הגעתם לישראל ולהעניק ליונתן תעודת זהות ישראלית. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. המרגל היהודי הגיע לארץ עם רעייתו, אסתר | ראש הממשלה פגש את הזוג עם נחיתתם בארץ והעניק לפולארד תעודת זהות ישראלית. יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. בדיקה שגרתית העלתה שאסתר פולארד חלתה בסרטן. In 1987, as part of a plea agreement. סרוגים | אחרי שלא הצליח לקצר אפילו דקה מעונש המאסר של יונתן פולארד, ואפילו את המטוס שהביא אותו לארץ מימן חדשות, חדשות פוליטי מדיני. בראיון ראשון מזה שנים הוא תוקף בחריפות את ממשלת ישראל שלא עשתה די יונתן פולארד אמר את הדברים בראיון שהעניק מהכלא האמריקני לעיתון ג'רוזלם פוסט, ישראל היא המדינה היחידה בעולם.

    פולארד הוא גיבור והיה צריך לשחרר אותו כבר לפני המון שנים, אבל גם עוד כמה חודשים עדיף מאשר לעולם לא. סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. לשיטתם של המריעים לטירוף שבהפעלת ג'ונתן פולארד לריגול בשירות ישראל בפנטגון (למעשה, לא בבניין המרכזי, המחומש שבווירג'יניה, אלא בשלוחת חיל הים בסוטלנד שבמרילנד), אם בנימין נתניהו יוזמן שוב לבית הלבן לפני תום.

    תיעוד ראשון: יונתן פולארד גוזר את האזיק האלקטרוני - סרוגים
    תיעוד ראשון: יונתן פולארד גוזר את האזיק האלקטרוני - סרוגים from www.srugim.co.il
    שמה של המלא של אסתר לתפילה: בדיקה שגרתית העלתה שאסתר פולארד חלתה בסרטן. הוא נתפס ונידון למאסר עולם. סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. אסתר נרגשת בצורה שאין לתאר, אמרו מקורבים למשפחת פולארד. היהודי האמריקני הורשע בהעברת מידע מודיעיני לישראל. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. In 1987, as part of a plea agreement.

    אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים.

    Pollard entonces se quitó la mascarilla, se arrodilló y besó el suelo de la pista de aterrizaje. Jonathan jay pollard (born august 7, 1954) is a former intelligence analyst for the united states government. סרוגים | אחרי שלא הצליח לקצר אפילו דקה מעונש המאסר של יונתן פולארד, ואפילו את המטוס שהביא אותו לארץ מימן חדשות, חדשות פוליטי מדיני. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: שמה של המלא של אסתר לתפילה: בשנת 1985 נחשף ג'ונתן פולארד, מנתח מודיעין ימי עבור צבא ארצות הברית, כמרגל מטעמה של מדינת ישראל. צפו בריאיון הבלעדי שהעניק לשליחת החדשות בארהב‎. כשהוא ספון בתאו, לאחר 25 שנות מאסר, מבקש ג'ונתן ג'יי פולארד, לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו עד כה. יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר פולארד שהספיק בינתיים ולחזור בתשובה ולהתחתן לפני 22 שנה עם אשתו אסתר, יהודיה קנדית איתה התכתב במשך כמה. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. התרגשתי לקבל היום את פניהם של יונתן ואסתר פולארד עם הגעתם לישראל ולהעניק ליונתן תעודת זהות ישראלית. פולארד עדיין שרוי תחת מגבלות.

    Belum ada Komentar untuk "פולארד / אולמרט נגד פולארד: "לא חייבים לו כלום, שיישאר בניו יורק ... : לשיטתם של המריעים לטירוף שבהפעלת ג'ונתן פולארד לריגול בשירות ישראל בפנטגון (למעשה, לא בבניין המרכזי, המחומש שבווירג'יניה, אלא בשלוחת חיל הים בסוטלנד שבמרילנד), אם בנימין נתניהו יוזמן שוב לבית הלבן לפני תום."

    Posting Komentar

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close